(Android) Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game koder mange punkter
Feb 6, 2022 2:36:54 GMT -6
Post by inporanirbi on Feb 6, 2022 2:36:54 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange punkter ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Bra spill
Jeg har spilt og betalt så mye med dette spillet. Jeg prøvde akkurat å spille den, og den fikk meg i begynnelsen med smultringer!!! Hva i helvete skjedde? Det får meg til å si at det ikke er et spill du kan stole på!!! Så trist!
MOHIT
Elsker dette spillet! Jeg liker spesielt godt at det er relativt enkelt å få oppgraderinger. Jeg endret anmeldelsen min fra 5 stjerner til 2 fordi spillbelastningen går 99 % og vil ikke gå lenger. Jeg liker virkelig å spille dette spillet, og det er veldig nedslående å ha dette problemet.
Jaroslav
Elsket spillet, men... det er en pop-up som kommer opp fra spillet for å minne deg på å spille... og den skildrer en kvinne i tydelig svart ansikt. Jeg vil nå slette spillet og oppfordre andre til å gjøre det.
Ok, jeg mener ikke et bra spill, så jeg antar at jeg er skuffet ☹️
Jeg har nettopp oppdatert og det har tilbakestilt spillet fullstendig! Så frustrerende da jeg var på nippet til å åpne en ny restaurant!!!! 😣
Det er et morsomt spill som måtte avinstalleres frosset på 99
Elsker dette spillet bare annonsene jeg ikke kan ta..
Jeg er så trist fordi dette spillet er så vakkert, men bare laster inn 99% bare hvorfor dette spillet er oppdatert nå, men ikke åpent hvorfor
Jeg åpner bare appen min etter oppdatering, og den stenges stadig. Vennligst fiks dette jeg elsker dette spillet
Så langt så bra
Moro fjerner tankene dine fra ting
Appen laster ikke opp hva trenger jeg å gjøre fordi jeg elsker dette spillet, så avhengig av det at det ikke fungerer lenger.
Dette spillet er for bra, og jeg har fullført alle spillet, det er interessant å lage forskjellige ting og foran wow
Det eneste er at det tar for lang tid å bytte til en annen skjerm
Lastet ned før 15 - 20 minutter og gjett hva !! Jeg ble bare forelsket i dette spillet. Bare to ord for å forklare dette spillet så interessant og nydelig.
Begynte akkurat å spille spør meg senere hvordan jeg liker det...RIP OFF
💖💕💓💜💞💟💝💗
✌✌
Sonic Dash - Endless Running Аркаде cyw
Tyver!!! Skam deg! Du tok pengene mine og ga ikke edelstenene/boosterne mine. Jeg forsøkte å se en 📹 for å få gratis edelstener, og til og med det var en Fluke. Jeg liker spillet. Jeg vil også ha refusjon eller mine kjøpte varer.
Jeg vet ikke hva som skjer med dette spillet, men jeg har ikke annet enn problemer. Første gang jeg begynte å spille kom jeg ikke langt før det startet på nytt og fikk meg til å gå tilbake til begynnelsen. andre gang og jeg hadde kommet veldig langt og elsket det, men akkurat nå fikk det meg til å begynne på nytt. Jeg skal avinstallere og finne et annet spill å spille. denne må ha en feil eller noe etter at jeg gjorde oppdateringen
Veldig beroligende og interessant spill.
Et så interessant spill med matlaging
Jeg har også de samme problemene som alle andre, og det er opprørende når de sier at videoen er utilgjengelig når det kommer til den daglige bonusen, men en annonse spilles av kort tid etter at du går ut av den daglige bonusen...også sier de stadig at de vil refundere diamantene mine, men har fortsatt ikke. ..Jeg fortsatte å oppdatere og fortsette på nytt, dette spillet er ikke verdt alt...oppdateringer er nesten hver uke, så i utgangspunktet fortsetter de bare å ta alle dataene dine som om du har råd til å ha data hele tiden... så skuffet
Dette er et fantastisk spill jeg elsker denne boken i livet master for et spill dette er utrolig utrolig utrolig utrolig prøv dette spillet og gjør matlagingslivet ditt til å mestre og imponer din far mor bestefar og hele familien din prøv dette spillet
Elsket å spille dette spillet, betalte for ingen annonser. Fikk en ny telefon, logget tilbake på spillet mistet alt. Nå har nettopp hatt en oppdatering og spillet vil ikke lastes, bar sticks på 0%
Spillet er veldig fint å spille jeg spilte til nivå 21 og jeg lukket etter en stund jeg åpnet så mistet jeg alt og kom til 1. nivå
Jeg liker dette spillet
Ingen annonser ville vært bedre
Dette er det verste spillet noensinne.... Det er første gang jeg spiller det, men jeg liker det ikke allerede... Det er IKKE hyggelig!!!
siste oppdatering, kan ikke spille spillet..fast på lastesiden
Swetha
Spillet er så fantastisk og fullt av morsomme spill, jeg elsker også dette spillet
Jeg prøvde nettopp å åpne sparegrisen min to ganger, men den åpnet seg aldri. Det var $0,99 per stykke belastet kortet mitt. Så prøvde jeg å kjøpe en startpakke og gjorde det to ganger fordi den første gangen ga det meg ikke alt i startpakken. Så jeg ble belastet $1,99 to ganger for det. Hva skjer egentlig med denne appen? Jeg liker spillet veldig godt, men hvis det kommer til å ta pengene mine og ikke gi meg det jeg kjøpte, vil jeg ha tilbakebetaling, og jeg vil gjerne avinstallere spillet.
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Grand public dap
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Įprastos temos lxij
Umm!?? Kan noen fikse dette plz. Jeg har nettopp oppdatert denne appen, og plutselig er jeg tilbake til nivå 11 i stedet for nivå 47 i det andre kartet og har også mindre penger enn det jeg allerede hadde😡
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game 休閒 hzpj
Wow
Hvorfor begynner spillet mitt på nytt? Man dette suger. Og jeg betaler for ingen app.
Trenger arbeid
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Опуштене qla
Super å spille til slag
Alt for mange annonser
Først var dette spillet så morsomt da jeg fikk 12 nivå, dette spillet var det verste spillet noensinne
Sorrt til mange annonser og så irritert hver gang må se annonser Only.so lei
Jeg installerte den nye oppdateringen, men den kan ikke åpne spillet, vennligst hjelp takk... Kan fortsatt ikke åpne spillet. Hva skjer? ubrukelige oppdateringer kan ikke åpne spillet. Det er bedre å avinstallere det!
Mistet den originale versjonen av dette spillet tidligere denne uken. Fant denne versjonen, måtte starte på nytt. Tapte over 2000 diamanter også betalt for å bli annonsefri, det har også gått. Ser ut til å være enda flere annonser.